Buizy Tradheti

1:00 μ.μ. 0 Comments


beni propagant ju
beni edhe parada 
tregoni burokracin ju 
te dukeni gjiganta 
Ndjeheni krenar ju 
kombin vini perpara 
Nga ideja qe ju kan mbjell ju 
korim vetem rrot-kara 

Fashista fashista te kombit shqiptar 
fashista fashista te gjithe ne litar 
Fashista fashista kudo qe te jeni 
Fashista fashista perball do na keni 


E di se cfar ben ti /
te njoh qe femi../
te pash se si sillesh/
Shikoj kete shoqeri/
e di qe uren cfar /
nuk eshte si ti/
e di qe do mposhtesh /
nje tjeter njeri/
e di qe do e besh /
kur te gjesh ti mundesi/
shikoj sa idiot je /
prandaj nuk jam si ti/

Jam une tradhetar/
tradhetoj une cdo atedhe /
tradhtoj une cdo komb /
cdo flamur dhe cdo fe/
Jam grek une jam sllav/
jam arab jam shqiptar/
jam rrome jam cifut /
jam katundar dhe i pa lar/


/////////////////////


Fashista atdheu juaj eshte na planetin tim /
nuk ndjej krenar per origjin por e ndjej veten viktim/
pash qeverin pash dhe patriotin/
pash une ajdutin ashtu si pash e dhe idiotin../
Pash terorizmin e dhe dhunen nga i forti te i dobeti/
pash dhe frikacakun qe kerkon dihme te zoti/
me thane te jem krenar une per racen shqipetare/
me mesuan histori te me krijojne ndergjegje kombetare/
deghova per atedhenje edhe vija kufitare/
degjova per luftra dhe vrasje fetare/
per krimet e kombeve e feve atedheve /
nuk jam une krenar por tradhetar i ketyre ideve/
kundershtar i racizmit qe vjen nga cdo ane/
propaganten e kombeve une e le menjan/
nuk e mbroj une kombin nuk e dua kombin /
se di a me kupton/
Fe jo nuk kam jo nuk jam ai qe beson/
Flamur jo nuk mbaj per as nje shtet une nuk luftoj/
kufinj nuk pranoj se i lire dua te jetoj/
njerzit une nga raca nuk mesova ti dalloj/

0 σχόλια: