Buizy - Κυκλοθυμικό (lyrics) Mp3 Download

7:56 π.μ. 0 Comments




είναι στιγμές που η σκέψη ωριμάζει
τα πάντα γύρω μου φαίνονται στάχτη
τίποτα πια δεν με νοιάζει
είναι πως νιώθω  στάσιμος σε αυτό που κάνω
βολεμένος σε μια φάση που δεν πάει άλλο

είμαι από αυτούς που πάντα χαμογελάει
που ονειρεύομαι να ζω και η μιζέρια με χαλάει
luben αλκοολικός, που ξεχνιέται δεν ξεχνάει
νιώθω ελεύθερος με τα ίδια πάθει κι όσο πάει
έχω μάθει  να κοιτάω στα μάτια όποιον μου μιλάει

πιστός στον εαυτό μου χωρίς παύση
μπορώ να συγχωρήσω δίχως να έχω ξεχάσει
μπορεί  να μιζεριάζω κάποια φάση κάνω παύση
δεν θέλω πια κανόνες και κουτιά να νιώσω ένταξη

όσο μεγαλώνω μικραίνει η απόσταση
μεταξύ συνειδησης και εμένα
προσπαθώ να είμαι πιστός στον εαυτό μου
και να μην θεωρώ πράγματα δεδομένα

δεν ανέχτηκα  το ψέμα κι όμως είπα ψέμα
σε καταστάσεις που δεν με πρόδωσε ούτε καν το βλέμμα
ξέρω όμως ένα, όσο μεγαλώνω θα μαθαίνω,
όσο είμαι ζωντανός θα αναπνέω ,
όσο με ακούς θα λέω μην ελπίζεις πολεμά

είμαι πιστός στον εαυτό μου στην διαδρομή που έχω χαράξει
πιστός σε όλα τα λάθη  που με έχουν διδάξε
εγκλωβισμένος νιώθω ακόμα σε λάκους που έχω σκάψει
κι όμως  ακόμα ταξιδευω σε  μέρη που δεν έχω ξανά πετάξει

πολλές φορές νιώθω πως όλα πάνε ένταξη
κι άλλες φορές είναι σκατά αδιέξοδοι,
λαβύρινθοι που μόνος μου έχω φτιάξει

μια εικόνα 1000 λέξεις και μπερδεύομαι
χάνομαι  και δεν εκφράζομαι
χάνω την φαντασία μου, μαγειρεύω πατάτες
όσο οι άλλοι γύρω μου δεν υπάρχουνε, δεν τους βλέπω

γκρίζα τοπία και απομόνωση,
ακονίζω τσεκούρι αναθεώρηση
και ξανά ζωντανεύω, περνώ αέρα  αναπνέω
γελάω και ερωτευομαι

επέστρεψα πιστός στον εαυτό μου
εκπροσωπώντας μηδέν γνωρίζοντας τον εχθρό μου

0 σχόλια: